دوره آموزشی ارتقاء توانمندی‌ها و آموزش معلمان در سیستان و بلوچستان آغاز شد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: رویش مهر دوره آموزشی ارتقاء توانمندی ها و آموزش معلمان با هدف ارتقای توانمندی ها و صلاحیت های حرفه ای آموزگاران در این استان به مدت ۶ ماه آغاز شد.

رسول صفرزایی  گفت: در قالب این دوره معلمان ابتدایی در یک دوره 6 ماهه آموزش های لازم و بسیار کاربردی کتاب های ریاضی دوره اول ابتدایی و فارسی دوره دوم ابتدایی را مستقیما توسط مولفان کشوری و وزارتی فرا می گیرند.

وی ادامه داد: انتخاب دروس در دوره آموزشی رویش مهر با هدف ترکیب و تجمیع آموزش ها با طرح ملی شهید محمد ابراهیم همت انجام شده و امیدواریم در پایان سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ با مجموعه آموزش های مکمل طرح شهید همت، رویش مهر، وبینارهای استانی و کارگاه های منطقه ای، تحولی ملموس در ارتقاء توانمندی های آموزگاران استان و به تبع آن در آموزش های ارائه شده به دانش آموزان دوره ابتدایی در کلاس درس را شاهد باشیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تاکید کرد: معلمان نقش اساسی در تعلیم و تربیت داشته و برای تغییر در جامعه و زندگی اجتماعی باید از نظام آموزشی و معلمان آغاز کنیم که در این راستا ارتقای توانمندی معلمان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی با بیان اینکه معلمان این استان برای توسعه فعالیت حرفه‌ای خود و نیل به تدریس اثربخش به همکاری یکدیگر و مشارکت و تعامل با هم نیاز دارند افزود: این دوره آموزشس موقعیت بسیار مناسبی را برای معلمان این خطه در این زمینه فراهم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار