کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز بازار سهام شاهد خروج نقدینگی افراد حقیقی به میزان ۲۵۷ میلیارد تومان بود.

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در معاملات امروز ۱۸ آذر شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۰ هزار واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۱ هزار واحدی ایستاد و شاخص کل هم وزن نیز وضعیت منفی را تجربه کرد به طوری که با کاهش بیش از ۲ هزار واحدی در تراز ۷۴۴ هزار و ۶۵۸ واحدی قرار گرفت.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه بیان کرد: حجم معاملات امروز بازار سهام ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رقم خورده است همچنین امروز بازار سهام شاهد خروج نقدینگی افزاد حقیقی به میزان ۲۵۷ میلیارد تومان بود.

او افزود: امروز ۳۲ درصد بازار در محدوده مثبت و ۶۸ درصد بازار به عبارتی ۵۰۳ نماد در محدوده منفی به کار خود پایان دادند. همچنین فلزات اساسی امروز شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی افراد حقیقی بود و بیشترین میزان خروجی را هم صندوق‌های با درآمد ثابت به خود اختصاص دادند.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص اخبار حوالی بازار نیز اظهار کرد: یکی از اخبار مهم حوالی بازار کاهش نرخ بهره بین بانکی و رسیدن آن به عدد ۲۳.۴۳ درصد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تخلف کارگزاری اطمینان سهم
۱۴:۱۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
سلام
لطفا پیگیری کنید مشکل دهها هزار سهامدار آنلاین کارگزاری اطمینان سهم.
چرا کارگزاری اطمینان سهم از 1 شهریور 1402 تا حالا آذر ماه اجازه معاملات آنلاین به مشتریان آنلاین نمی دهد؟در صفحه آنلاین مشتریان هر روز یک پیام توسط مدیر معاملات گذاشته شده که مشتریانی که عجله در فروش دارند تغییر ناظر بزنند. حداقل دلیلش را اعلام کنند.چرا کارگزاری را ادغام نمیکنند؟
چرا کارگزاری اطمینان سهم با ایجاد بدهی در کد آنلاین مشتریان حتی به میزان 1 تا 2 هزار تومان بابت خرید عرضه اولیه قبل از مرداد ماه کاری کرده که مشتریان آنلاین کارگزاری نمیتوانند با تغییر ناظر سهام خودشان را به کارگزاری دیگری ببرند!
متاسفانه امکان شارژ آنلاین کد بورس و صفر کردن بدهی هزار تومانی برای هیچکدام از مشتریان آنلاین که هنوز سهامشان در کارگزاری اطمینان سهم مانده است وجود ندارد.چون کارگزاری بصورت غیر قانونی واریز وجه به کارگزاری را بسته است.لذا سهامداران آنلاین این کارگزاری نمیتوانند تغییر ناظر بزنند و راه فرار از این کارگزاری را ندارند.
لطفا سازمان بورس و کانون کارگزاران پیگیری کنید چرا هیچکس بداد سهامداران کارگزاری اطمینان نمی رسد؟
4 ماهه سهامداران آنلاین این کارگزاری هر جا شکایت میکنند هیچکس پاسخگو نیست.حتی ثبت شکایات سازمان بورس هم نظارت نمیکند.
آخرین اخبار