فرمانده انتظامی گیلانغرب، از بازگرداندن بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ مترمربع زمین به ارزش ۱۲۴ میلیارد ریال به بیت‌المال و جلوگیری از ایراد زیان به شهروندان خبر داد.

منصور محمدی فرمانده انتظامی گیلانغرب امروز در جمع خبرنگاران، گفت : ماموران پلیس آگاهی شهرستان و امنیت اقتصادی گیلانغرب با انجام تحقیقات و بررسی‌های اخیر خود متوجه شدند، ۲ نفر اراضی ملی و زمین در محدوده شهر سرمست را به صورت غیرمجاز به تصرف خود درآورده‌اند.

وی افزود: در این راستا ماموران با تکمیل تحقیقات خود و با رویکرد جلوگیری از خرید و فروش این اراضی و ایراد زیان به شهروندان طرحی را در راستای مبارزه با این زمین‌خواری‌ها در سطح شهرستان اجرا و با تلاش شبانه‌روزی مأمورین موفق شدند در مجموع بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ مترمربع زمین که کارشناسان مربوطه ارزش آن‌ها را بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کردند را به بیت‌المال بازگردانند.

فرمانده انتظامی گیلانغرب با اشاره به دستگیری ۲ متهم دخیل در این زمین‌خواری و سندسازی‌های جعلی و معرفی آنان به مراجع قضایی، تصریح کرد: مهمترین دستاورد این اقدام پلیس جلوگیری از کلاهبرداری‌های ناشی از نقل و انتقال این زمین‌ها به شهروندانی بود که در صدد تهیه زمین بودند و قطعا با زیان و مشکلات بزرگی روبرو می‌شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.