رونمایی از پوستر فیلم سینمایی یک تکه جان در ماهشهر

فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: فیلم یک تکه جان با زبان هنر به زیبایی و با لطافت و ظرافت خاصی موضوع مصائب مهاجرین جنگی را به تصویر کشیده است.

 فریدون بندری فرماندار ماهشهر گفت: از ایرج عباسی نویسنده و کارگردان بومی ماهشهر و عوامل سازنده  یک تکه جان که با زبان هنر به زیبایی و با لطافت و ظرافت خاصی موضوع مصائب مهاجرین جنگی را به تصویر کشیدند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

او می‌گوید: هر جامعه بشری بخواهد یک فرهنگ را در محیط و میان مردم خود تثبیت کند باید بداند راهکاری بجز ”هنر” وجود ندارد و آن فرهنگ را فقط با این ابزار می‌توان صادر کرد.

او به نقش بی بدیل هنر در صدور فرهنگ‌ها اشاره کرد و گفت: امروز فرهنگ مقاومت را می‌توان با ابزار هنر و به راحتی در دل همه مردم جهان ریشه دار کرد و ما باید به این سمت حرکت کنیم.

به گفته او باید با تمام ظرفیت از این هنر زیبا و آموزنده که بالاترین پتانسیل شهرستان، نیروی انسانی هنرمند و متعهد است را حمایت و پشتیبانی کنیم.

فرماندار ماهشهر گفت: شهرستان بندرماهشهر اولین شهری است که تمامی زیرساخت‌های لازم یعنی ظرفیت‌های ریلی، دریایی، هوایی و جاده‌ای را بعنوان مؤلفه‌های توسعه در اختیار دارد که این ظرفیت‌های مهم باید در اختیار هنر قرار بگیرد و همه‌ی ادارات و دستگاه‌های مربوطه باید همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.