جدیدترین مجموعه داستان نویسنده نوجوان اهوازی با نام «روی سرطان چسب زخم بزن» را به رشته تحریر در آورده و در قالب کتاب روانه بازار کرد.

«روی سرطان چسب زخم بزن» اثر حسین بازپور منتشر شد. این مجموعه داستان شامل ۶ داستان کوتاه است؛ این کتاب با تیراژ ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۵۰ هزار تومان منتشر شد.  


ابر‌های نم‌دار، استخر کم‌خون، ازدحام تنهایی و به نام تو اسامی برخی‌از کتاب روی سرطان چسب زخم بزن هستند که با با راوی‌های اول شخص و سوم شخص در شهر‌های کرج، اهواز، مشهد و اصفهان روایت شده‌اند.  

در این مجموعه داستان به مشکلات و موانع نسل جوان با زاویه دید متفاوتی پرداختم. به گونه‌ای که باعث جذابیت برای خواننده شود. استفاده از ظرفیت‌های راوی‌های مختلف، از این مسئله بهره بردم و توانستم داستان‌ها را با راوی‌های مختلف روایت کنم.  


برای نوشتن یک داستان خوب و تراز باید از تمامی عناصر داستان به خوبی استفاده کنیم. از ظرفیت‌های شخصیت‌های فرعی و نقش پررنگ و کوتاه آن‌ها در داستان نباید غافل بشویم.  
داستان‌های اول تا سوم این مجموعه با یکدیگر در ارتباط و تعامل‌اند. در تلاش بودم پل ارتباطی‌ای را مابین داستان‌ها ایجاد کنم و همگی را به هم پیوند بزنم البته که هر داستانی برای خودش مستقل است.

از جمله مشکلات و موانع نسل جوان هنرمند، عدم بستر برای فعالیت است. هنرمندان جوانی که از ظرفیت آن‌ها استفاده نمی‌شود و کم‌کم این استعداد‌ها عرصه‌های هنری را ترک خواهند کرد و فرهنگ و هنر ما به شکوفایی نخواهد رسید. ضروری است دستگاه‌های مرتبط با فرهنگ و هنر، بستری را برای خلق آثار هنری توسط نسل جوان و با استعداد ایجاد کنند.  

در سال آتی مجموعه داستان دیگری را تحت عنوان «سال آخر دانشکده» از سوی انتشارات تیماج منتشر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.