رئیس شورای خیران سلامت سردشت گفت: خیران ۷۰ میلیارد ریال برای پروژه ساختمان دیالیز این شهرستان هزینه کردند و این پروژه اکنون بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عطاالله محمودی رئیس شورای خیران سلامت سردشت گفت: براساس نیازمندی های سلامت و باتوجه به افزایش آمار بیماران دیالیزی، احداث پروژه ساختمان بخش دیالیز با ظرفیت ۲۲ تخت به همت خیران حوزه سلامت از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هزینه اتمام این پروژه حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده، ادامه داد: تاکنون و یا حمایت خیران حدود ۷۰ میلیارد ریال برای احداث این ساختمان هزینه شده که با  توجه به نیاز شهرستان تلاش می شود فاز نخست آن سال آینده به اتمام برسد.

محمودی با اشاره به اینکه این ساختمان دیالیز در مساحتی به متراژ ۶۲۰ متر مربع و در ۲ طبقه احداث می شود، اضافه کرد: در حال حاضر ۶۲ بیمار دیالیزی در سطح شهرستان‌های سردشت و میرآباد به صورت روزانه و هر روز ۳۰ نفر در سه نوبت دیالیز می‌شوند.

رئیس شورای خیران سلامت سردشت در ادامه گفت: خیران و اقشار مختلف مردم می توانند کمک های خود را از طریق شماره کارت، حساب و شبا مجازی ۰۱۰۸۲۰۱۹۵۰۰۰۲ و ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۲۹۴۵۲ و یا IR۷۸۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۸۲۰۱۹۵۰۰۰۲ واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.