جهاد تبیین وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: مشکلات موجود را باید خودمان حل کنیم و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری جهاد تبیین وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی است و باید نسبت به دیگر ارگان‌ها ما در این عرصه عملکرد مطلوب تری داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی  در نشست تخصصی جهاد تبیین در جمع فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان اهر گفت:با توجه به فعالیت‌های شبانه روزی دشمنان انقلاب اسلامی در سمپاشی اطلاعات نادرست به دنیا و مردم کشورمان و کم ارزش جلوه دادن فعالیت‌ها و دست آورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، و ایجاد یاس و ناامیدی در بین جوانان و مردم باید در کنار جهاد تبیین، جهاد امید آفرینی در جامعه نیز سرلوحه برنامه‌های تشکل‌های این سازمان باشد.

وی عنوان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها پیشرفت‌های چشم گیری دارد که در این خصوص جهاد تببین به خوبی صورت نگرفته بویژه برای نسل جدید و متاسفانه در این حوزه روحانی و مداح پایه کار کم داریم.

وی در خصوص برقراری بیمه مداحان نیز خاطرنشان کرد:موضوع بیمه مداحان توسط سازمان تبلیغات اسلامی در حال اجرا است و برنامه ریزی صورت گرفته تا مداحانی که در سامانه طوبی ثبت نام کرده اند از این امتیاز بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.