۶ شهید در حملات رژیم صهیونیستی به خان یونس

۶ نفر در حملات رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب نوار غزه شهید و تعدادی زخمی شدند.

خبرنگار شبکه خبری الجزیره گزارش داد که گلوله باران شدید توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه محله‌های شرقی شهر غزه دوباره آغاز شده است.

به گزارش الجزیره، در بمباران مرکز خان یونس در جنوب نوار غزه توسط هواپیما‌های رژیم صهیونیستی ۲ نفر شهید و تعدادی زخمی شدند. ۴ نفر نیز در حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به خان یونس شهید شدند.

خبرنگار شبکه خبری الجزیره همچنین از حملات سنگین رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر داد و افزود: حملات پهپادی رژیم صهیونیستی شهر خیام در بخش شرقی جنوب لبنان را هدف قرار داد.

پهپادهای رژیم صهیونیستی با موشک به شهر مرواحین در بخش غربی جنوب لبنان حمله کردند. رژیم صهیونیستی همچنین شهر رمیش در جنوب لبنان را هدف حمله موشکی قرار داد.

به گزارش خبرنگار الجزیره محله‌های شرقی شهر غزه شاهد درگیری‌های شدید با مسلسل‌های سنگین است. آژیر‌های خطر حملات موشکی نیز در شهرک‌های صهیونیست‌نشین سدروت، نیر ام و افیم در نوار غزه به صدا درآمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۴۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
خیانتکاران و جنایتکاران به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون همه جانبه از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آخرین اخبار