کارشناس مسائل سیاسی سیستان و بلوچستان:

اقدامات اسرائیل در غزه جنایت علیه بشریت است

کارشناس مسائل سیاسی سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات اسرائیل در غزه نه تنها جنایت جنگی است، بلکه جنایت علیه بشریت و از طرفی مصداق تجاوز نیز محسوب می‌شود.

مجتبی شجاعی گفت: هفتاد و پنجمین سالگرد تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر در شرایطی آغاز شد که اخبار تکان‌دهنده و تصاویر دلخراش از جنایات صهیونیست‌ها در غزه و کرانه باختری، عواطف و احساسات جامعه جهانی و بویژه مسلمانان را به شدت جریحه‌دار کرده است.

وی افزود: اقدامات انجام شده در ۲ ماه گذشته توسط رژیم صهیونیستی به کودکان، زنان و افراد بی دفاع و غیر نظامی در غزه تماماً نقض تمام قواعد حقوق بین‌الملل بشردوستانه و حقوق بشر است.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: ظلم بزرگی که این روز‌ها نتایج یکی از پرده‌های ظلم را مشاهده کرده و رژیم اسرائیل یک زندان بزرگ ۲.۵ ملیون نفری در فضای باز ایجاد کرده است.

تراژدی غمباری که امروز در نوار غزه در حال روی دادن است و بزرگنمایی و کوچک نمایی رسانه‌ای که از فاجعه‌ای عظیم و غیر انسانی خبر می‌دهد، همان داستان و تناقض همیشگی است که حمله به نظامیان صهیونیستی که به کشتار مردم بی پناه روی آورده‌اند، نقض حقوق بشر می‌نامد

وی ادامه داد: بر اساس اخبار رسانه‌های بین‌المللی و بررسی شواهد، تصاویر و گزارش‌های نمایش داده شده نشان می‌دهد که مجموعه متنوعی از مهمترین قواعد بنیادین و عرفی حقوق بین‌الملل و مقررات ناظر بر حقوق بین‌الملل بشردوستانه در سطحی بسیار گسترده در جریان جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم ساکن در نوار غزه نقض شده است.

برچسب ها: غزه ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار