آقازاده از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ایوانکی خبر داد و گفت: در این طرح ۲ معتادمتجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر در ایوانکی شناسایی و دستگیر شدند.

آقازاده، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: مأموران انتظامی بخش ایوانکی با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی و سلب تحرک از مجرمان و قانون‌گریزان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی را به مدت ۲۴ ساعت و با محوریت جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری فروشندگان مواد مخدر اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح که با حداکثر توان و بهره‌مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات اجرا شد، ۲ فروشنده اصلی مواد مخدر و یک نفر سارق که دارای سوابق کیفری بودند، دستگیر شدند؛ همچنین در این طرح تعداد ۲۴۰ قرص غیرمجاز قاچاق، هفت کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر و سه لیتر شربت متادون غیرمجاز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با اشاره به دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش بخش ایوانکی از کشف ۶ قبضه سلاح سرد از آنها خبر داد و افزود: ۲۷ دستگاه موتورسیکلت به علت فاقد پلاک بودن و مزاحمت برای نوامیس و ۲ دستگاه خودرو به علت ارتکاب تخلف حادثه‌ساز نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.