گشایش بیست ودومین نمایشگاه صنعت ساختمان خراسان جنوبی

بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته خراسان جنوبی در نمایشگاه‌های بین المللی بیرجند گشایش یافت.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی گفت: بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته درفضایی به مساحت ۳ هزار مترمربع و با حضور بیش از ۳۵ شرکت معتبر خراسان جنوبی و استان‌های همجوار به مدت پنج روز در بیرجند برگزار می‌شود.

حسینی با تأکید برنقش و اهمیت صنعت ساختمان به عنوان پیشران اقتصاد و یکی از ارکان اشتغالزایی افزود: حرکت در صنعت ساختمان، تکاپو در بخش‌های مختلف اقتصاد را به دنبال دارد و باید برای رونق و حرکت این صنعت گام‌هایی مهمی برداشته شود.

او بیان کرد: هر زمانی صنعت ساختمان در استان فعال می‌شود بخش عظیمی از اشتغال اعم از مصالح ساختمانی، نیروی کار، خدمات و تأسیسات گرفته تا دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی و نیروی مردمی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی تصریح کرد: تا زمانی که این فرایند تعریف شده مشکل اشتغال به حداقل می‌رسد هر چند اشتغال ایجاد شده پایدار نبوده با این وجود افراد جویای کار می‌توانند تا زمان دستیابی به اشتغال پایدار از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

حسینی به تجربه موفق اتاق تعاون دربرگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در دو سال گذشته اشاره و بیان کرد: برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان در استان فرصتی دوباره برای تجلی همه آنچه که متولیان بخش‌های مختلف این صنعت به دنبال آن هستند را نمایان می‌کند.

او تأکید کرد: افزون بر این تقویت صنعت ساختمان، اشتغال را به دنبال خواهد داشت و در زمینه به نمایش گذاشتن توانایی‌های استان در بخش‌های مختلف تولید، توزیع و ساخت هم موثرخواهد بود. 

بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته خراسان جنوبی از تا ۲۳ آذر به مدت پنج روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بیرجند پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.