رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن در این شهرستان که در وهله نخست زمین به آنها واگذار شده است، در دریافت پروانه ساختمانی خود شتاب کنند.

محسن برزویی گفت: متقاضیانی که در مرحله نخست قرعه کشی انتخاب شده و زمین به آنها تحویل داده شده است باید ساخت مسکن خود را آغاز کرده و طی مدت زمان مقرر اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: این متقاضیان باید در مدت یک هفته پروانه ساخت گرفته و در بازه زمانی یک ماهه پی ریزی بنا را اجرا کنند، در غیر این صورت زمین واگذار شده از آنها بازپس گرفته شده و به متقاضی دیگری واگذار می شود.

برزویی گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن سبزوار در صورت تاخیر در انجام مراحل دریافت پروانه ساختمانی و اجرای پی ریزی در نوبت بعدی قرار می گیرند.

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: سه سایت نهضت ملی مسکن در شهر سبزوار مشخص شده و فرایند آماده‌سازی آنها در حال اجراست.

برزویی افزود: این سایت ها شامل طرح ۴۹۵ واحدی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به نام شهید مهدی موحدنیا ، سایت ۲۱ هکتاری به نام شهید ناصرالدین باغانی و سایت ۱۱۴ هکتاری به نام شهید مهدی ناصری در ضلع شرقی "توحیدشهر" سبزوار قرار دارد که واحدهای آن به صورت تلفیق گروه‌ساخت و انبوه‌ساز ایجاد می شود.

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار افزود: مقدمات آماده سازی زیرساخت سایت ۱۱۴ هکتاری و ۲۱ هکتاری سبزوار نیز در حال انجام است.

شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار