فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از توقیف پنج دستگاه خودروی شوتی و کشف ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از این خودرو‌ها در تبریز خبر داد.

سردار محمدی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان شرقی در مراحل تحقیقاتی از تردد خودرو‌های سواری حامل کالای قاچاق در محور‌های فرعی منتهی به تبریز با خبر شدند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و هماهنگی مقام قضایی خودرو‌های حامل کالای قاچاق را شناسایی و در یک عملیات پلیسی پنج دستگاه از آن‌ها را متوقف و بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به کشف کالای قاچاق از این خودروها اظهار کرد: کالا‌های کشف شده شامل غذای حیوانات خانگی، البسه و مواد بهداشتی و آرایشی است که ارزش آن‌ها از سوی کارشناسان ۳۲ میلیارد ریال برآورد شد.

وی با بیان اینکه پنج نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند خاطرنشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری‌ترین برنامه فرماندهی انتظامی در حمایت از تولید داخلی به شمار می‌رود و شهروندان نیز می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود در این خصوص به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در این اقدام مشارکت داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.