دفتر ویژه خدمت‌رسانی به معلولان در شهرداری کرمان افتتاح شد

دفتر ویژه خدمت‌رسانی به معلولان با هدف سهولت در پیگیری امور شهری و رفت‌وآمد و تکریم اجتماعی آن ها در محل شهرداری کرمان افتتاح شد.

 سعید شعرباف، شهردار کرمان در آیین افتتاح دفتر ویژه خدمت‌رسانی به معلولان در شهرداری کرمان که در ورودی ساختمان شهرداری مرکزی کرمان و با حضور مدیرعامل انجمن ضایعه نخاعی استان، مشاوران شهردار در امور معلولان و برخی از افراد دارای معلولیت برگزار شد، گفت: به پیشنهاد مدیرعامل انجمن ضایعه نخاعی استان کرمان و افراد دارای معلولیت، این دفتر به‌طور رسمی افتتاح شد.

 او افزود: هر یک از افراد دارای معلولیت که درخواستی از مناطق پنج‌گانه شهرداری کرمان دارند، می‌توانند به‌صورت حضوری به این دفتر مراجعه کنند و دیگر نیازی به حضور این افراد در مناطق نیست.

 شعرباف ادامه داد: با افتتاح دفتر ویژه خدمت‌رسانی به معلولان در شهرداری مرکزی شهر کرمان، جامعه معلولان برای هر درخواستی که از هر یک از مناطق پنج‌گانه شهرداری دارند، می‌توانند به این دفتر مراجعه کنند و درخواست خود را ثبت کرده و مدارک را دریافت کنند.

او  بیان کرد: سپس پیگیری‌های لازم از سوی شهرداری انجام خواهد شد و تنها برای امضا و کار‌های نهایی، افراد دارای معلولیت به این واحد در شهرداری مرکز مراجعه می‌کنند.

شهردار کرمان افزود: اگر به حضور مدیران شهرداری کرمان نیز برای بررسی درخواست‌ها نیاز باشد، مدیران در زمان مشخص و اعلام‌شده، در این محل حضور پیدا خواهند کرد.

او از اختصاص شماره تلفن ۰۹۱۳۰۵۰۰۱۳۷ به افراد دارای معلولیت خبر داد و گفت: این عزیزان می‌توانند با ارسال پیامک یا تماس تلفنی، پیگیر امور خود باشند.

شهردار کرمان، از پاسخگویی خود به افراد دارای معلولیت نیز خبر داد.

شعرباف همچنین  بر اطلاع‌رسانیِ راه‌اندازی این دفتر و ارائه خدمات آن به شهروندان دارای معلولیت، تأکید کرد.

محمدحسین مولا، مدیرعامل انجمن ضایعه نخاعی استان کرمان نیز گفت: این کار شهرداری کرمان، بسیار خوب است و همه ادارات و ارگان‌ها باید از آن الگو بگیرند.

او افزود: افراد دارای معلولیت، با ارائه این نوع خدمات ازسوی ادارات و ارگان‌ها، دلگرم می‌شوند و احساس می‌کنند مسائل و مشکلات‌شان دیده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار