مدیر کل ثبت اسناد استان کرمان:

ارائه خدمات ثبتی را به در منازل برده ایم

هاشمی گفت: در کنار پیشتازی در عرصه دولت الکترونیک، سایر خدمات را نیز تا حتی امکان به در منازل برده ایم.

سیدمهدی هاشمی، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بم با اشاره به اقدامات جهادی سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: در بسیاری از حوزه‌ها به سوی الکترونیکی شدن فرایند‌ها رفته‌ایم و در زمینه خدماتی که از این طریق میسر نمی‌باشد، نیز سعی کرده‌ایم خدمات را در نهایت سهولت و به صورت جهادی ارائه کنیم.

 ظهر امروز نیز جلسه بررسی وضعیت حدنگاری شهرستان بم با حضور سیدمهدی هاشمی،  مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان، رئیس دادگستری، دادستان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بم برگزار شد. 

هاشمی ضمن قدردانی از حل مشکل اسناد مالکیت شهرک امام (ره)  شهرستان بم گفت: اسناد مالکیت حدنگار به اراضی هویت می‌بخشد و علاوه بر افزایش ارزش اقتصادی املاک، امنیت خاطر مالکان را به ارمغان می‌آورد.

وی ادامه داد: با هدف ارتقای رضایتمندی عمومی، در کنار پیشتازی در عرصه دولت الکترونیک، سایر خدمات را نیز تا حتی امکان به در منازل برده ایم که از آن جمله می‌توان به تشکیل قرارگاه حدنگاری شهید سلیمانی و نقشه‌برداری و کارشناسی رایگان منازل مسکونی مناطق محروم استان با بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسان ادارات ثبت سراسر استان اشاره کرد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: شهرستان بم با دارا بودن نخلستان‌های متعدد و باغ‌های وسیع مرکبات از ظرفیت بالایی در زمینه صدور اسناد اراضی کشاورزی برخوردار است.

وی افزود: پیشبرد مطلوب حدنگاری اراضی کشاورزی، منوط به رفع تداخل اراضی ملی و غیر ملی است که شاهد عقب‌ماندگی کمیسیون‌های شهرستانی در این زمینه هستیم و باید روند رفع تداخل تسریع شود.

در ادامه سلمان اعظمی، رئیس دادگستری شهرستان بم گفا: حدنگاری و صدور اسناد رسمی مالکیت، یکی از سیاست‌های کلان نظام و مورد تاکید جدی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که نقش قابل توجهی در کاهش ورود پرونده به دادگستری و ارتقای نظم حقوقی ایفا می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار