ایده برنامه «قهرمان مدرسه» برای معرفی الگو های برتر آموزشی

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان گفت: ویژه‌برنامه «قهرمان مدرسه» با هدف معرفی الگوهای برتر آموزشی در سه حوزه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء در استان برگزار می شود.

میثم منتشلو رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان گفت: دغدغه شناسایی و معرفی مطلوب الگو‌های برتر آموزش و پرورش کردستان سبب شد ایده ویژه‌برنامه «قهرمان مدرسه» شکل گیرد.

وی ضبط این ویژه برنامه را با استفاده از ظرفیت استودیو اختصاصی آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد و افزود: یک تیم تخصصی رسانه‌ای دانشگاه فرهنگیان کردستان، این ویژه برنامه را تولید خواهند کرد.

منتشلو خاطرنشان کرد: «قهرمان مدرسه» در سه حوزه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء، الگو‌های کردستانی را به جامعه معرفی خواهد کرد.

 رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان از شروع فرایند ضبط برنامه‌ها از دی‌ماه ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این مجموعه از طریق کانال‌ها و رسانه‌های مختلف منتشر خواهد شد.

وی الگو‌ها را بر مبنای شاخص‌هایی برنامه ریزی شده توصیف کرد و ضمن قدردانی از حوزه‌های مختلف اداره کل در جمع‌بندی این شاخص‌ها، از شهرستان‌ها و مناطق استان خواست در اطلاع رسانی مشارکت همگانی در معرفی این الگو‌ها همکاری و همراهی نمایند.

منتشلو از همه مخاطبان آموزش و پرورش درخواست کرد الگو‌های مد نظر خود را از طرقی که متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد، به روابط عمومی استان معرفی نمایند تا پس از بررسی بر اساس شاخص‌ها فرآیند تولید برنامه در این راستا انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار