رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) حمیدیه از اهدای ۳۴ دستگاه کولر گازی به خانواده‌های نیازمند زیر پوشش این شهرستان خبر داد.  

عباس مرمزی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) حمیدیه گفت: تامین نیاز‌های خانواده‌ها و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، یکی از رسالت‌ها و وظایف این نهاد حمایتی است، بر همین اساس همه تلاش خود را برای خرید لوازم ضروری و مورد نیاز آن‌ها با کمک خیران و نیکوکاران به کار گرفته ایم.

او  افزود: باتوجه به شرایط آب و هوایی خوزستان و حمیدیه، تهیه و اهدای کولر گازی به عنوان یکی از لوازم خانگی ضروری در دستور کار کمیته امداد شهرستان قرار گرفت و ۳۴ دستگاه کولر با همکاری نیکوکاران خریداری و به خانواده‌هایی که از داشتن این سیستم سرمایشی محروم بودند، باحضور سرهنگ حیاوی، فرمانده محترم سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) حمیدیه اهدا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) حمیدیه ارزش ریالی این تعداد کولر گازی را ۷ میلیارد و ۹۵۶ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: کمیته امداد علاوه بر تامین تهیه و اهدای وسایل سرمایشی و گرمایشی، در زمینه تهیه و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان، بسته‌های آموزشی، بسته‌های غذایی در قالب کمک‌های معیشتی، نوشت افزار و کمک‌های مالی یاری رسان خانواده‌های زیر پوشش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.