کولرگازی سنگری خنک برای روز‌های داغ خوزستان

مسئول رسانه قرارگاه جهادی سردار شهید موسی اسکندری اهواز گفت: یک دستگاه کولرگازی با همت خیرین تهیه و به خانواده نیازمند کارونی اهدا شد.

محمدحسن کتانباف مسئول رسانه قرارگاه جهادی سردار شهید موسی اسکندری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما در خوزستان، بسیاری از خانواده‌های نیازمند توانایی خرید وسایل خنک کننده برای عبور از این فصل را ندارند.

او بیان داشت: با انجام تحقیقات میدانی و مطلع شدن از نیاز یکی از خانواده‌های مددجوی تحت پوشش این قرارگاه جهادی به کولرگازی، تهیه این وسیله خنک کننده در دستورکار قرار گفت.

کتانباف تصریح کرد: به لطف خداوند متعال و با کمک‌های مومنانه خیّرین و نیکوکاران همیشه در صحنه، با همت گروه جهادی شهید خلفیان مسجد ولیعصر (عج) شهرستان کارون، یک دستگاه کولرگازی به ارزش ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری و به این خانواده نیازمند اهدا شد.

قرارگاه جهادی سردار شهید موسی اسکندری اهواز از ۷ گروه جهادی شامل؛ شهید رحیم خلفیان مسجد ولیعصر (عج) کارون، شهدای گمنام مسجد ولیعصر (عج) کوی ترابری، شهید احمد رستگار مسجد حجازی، دبیرستان استعداد‌های ناب صالحین، حوزه علمیه امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مسجد آیت الله اشرفی اصفهانی و گروه جهادی شهید مقامیان زاده تشکیل شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.