جزئیات ضرب و شتم یک‌ سوخت‌بر‌ در پایانه مرزی میلک/ مأمور خاطی دستگیر شد

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرب و شتم یک‌ سوخت‌بر‌ در پایانه مرزی میلک گفت: مأمور خاطی دستگیر شد.

مهدی شمس آبادی دادستان مرکز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی از ضرب و شتم یکی از سوخت‌بران در پایانه مرزی میلک توسط یکی از کارکنان هنگ مرزی مستقر در پایانه مرزی میلک و مجروح شدن یکی از شهروندان روی پل میلک توسط یکی از کارکنان یگان تکاوری ۱۲۵ نیاتک، موضوع سریعا در دستور کار دادستانی هیرمند و بازرسی هنگ مرزی زابل قرار گرفت.

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان افزود: پس از بررسی بیشتر موضوع توسط تیم بازرسی هنگ مرزی زابل مامورین خاطی به دادسرای شهرستان هیرمند احضار شدند.

وی بیان کرد‌: پس از بازجویی از مامورین مربوطه مشخص شد که کلیپ پخش شده در خصوص ضرب و شتم سوخت‌بر توسط نیرو‌های مرزبانی مربوط به شهریور ماه سال جاری است و پرونده قضایی در این خصوص برای وی تشکیل شده و به دادسرای نظام استان ارسال شده است.

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در خصوص انتشار فیلم مجروح شدن یکی از افراد محلی توسط یکی از کارکنان یگان تکاوری ۱۲۵ نیاتک افزود: مامور مربوطه سریعا جهت ارائه توضیحات به دادسرا احضار و پس از بازجویی و تشکیل پرونده قضایی با توجه به نظامی بودن فرد یاد شده پرونده با قرار عدم صلاحیت برای سازمان قضائی نیروهاس مسلح ارسال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
سوخت بر = شوتی
آخرین اخبار