مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: ۱۰۰ طرح نیمه تمام در استان داریم که برای تکمیل آن‌ها از محصولات بومی صنعت ساختمان استان استفاده می‌شود.

 رخسارپور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در بازدید از بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان استان گفت: این نمایشگاه محصولات خوبی داشته و برخی غرفه‌ها هم نمایندگی استان‌های دیگر هستند.

او با بیان اینکه هدف ما این است که از محصولات بومی استان در تجهیز و نوسازی مدارس استفاده کنیم به شرط اینکه کیفیت خوبی داشته باشند، افزود: نوسازی مدارس در زمینه محصولات و اسکلت‌های فلزی و پیچ و مهره‌ای استان که در کشور سرآمد است، استفاده می‌کند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از ۱۰۰ پروژه نمیه تمام در استان خبر داد و عنوان کرد: تمام همت ما این است با اعتباراتی که دریافت می‌کنیم این پروژه‌ها به نتیجه برسند و مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنیم، سعی شده تا مدارس و یا مجتمع‌های آموزشی با محوریت اسلامی ایرانی را طراحی کنیم.

رخسارپور ادامه داد: پیگیر اعتبارات خیرین و دولتی هستیم تا مدارس به سمت احداث سوق داده شوند.

او اظهار کرد: با برخی از فعالین صنعت ساختمان استان همکاری داریم و برای ساخت و ساز از محصولات جدید این نمایشگاه استفاده خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.