نظارت بر اجرای صحیح قوانین رسالت ستاد امر به معروف و منکر

رسالت ستاد امربه معروف ونهی از منکر نظارت بر اجرای صحیح قوانین است.

دبیرستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان، در جلسه دبیران شورا‌های امربه معروف ونهی از منکر دانشگاه‌های اصفهان گفت: رسالت شورا‌های امربه معروف ونهی از منکر دستگاه‌ها در تمام مجموعه‌ها هم نظارت وعمل به قانون است.


حجت الاسلام محسن مظاهری با اشاره به قانون حمایت از آمران به معروف افزود: هرکسی درهرکجا وهر محلی در خصوص منکری که صورت می‌گیرد تذکر بدهد تذکر ایشان مصداق امربه معروف است و ستاد امربه معروف ونهی از منکراز وی حمایت خواهد کرد.


او با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح اعتقادی دانشجویان افزود: شورای امربه معروف ونهی از منکر در دانشگاه‌ها یک بازوی توانمند برای ارتقاء سطح بینش، معرفت و تقویت اعتقادات دانشجویان می‌باشد که همکاری بسیار خوبی با اساتید و متولیان دانشگاه دارند.


حجت الاسلام مظاهری گفت: حضور در انتخابات یکی از معروفات بسیار مهم است که باید دانشگاه‌ها در جهت حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات برنامه ریزی کنند و این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهد.


دبیر ستاد امربه معروف اصفهان گفت: در مورد مسائل روز و شبهاتی که در اذهان دانشجویان شکل می‌گیرد باید جلسات بصیرت افزایی و تبیینی برگزار شود ومسئولین دانشگاه‌ها باید جهاد تبیین را یک ضرورت مهم بدانند تا دانشجو بتواند پاسخگوی شبهات ذهنی خود باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.