تجلیل از برگزیدگان حوزه دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه در بندرعباس + فیلم

در نخستین جشنواره شهید رودکی از برگزیدگان حوزه دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه در بندرعباس تجلیل شد.

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب بر پیشرفت دریایی مبتنی بر علم و دانش، نیروی دریایی سپاه نیز این موضوع را سرلوحه خود قرار داده است.

سردار تنگسیری افزود: جشنواره شهید رودکی نیز با هدف تجلیل از برترین‌های دانش و پژوهش و با حمایت سازمان دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

سردار حسین عیسایی معاون دانش و پژوهش کل سپاه هم گفت: این جشنواره هر سال در هفته پژوهش با هدف به نمایش گذاشتن آخرین دستاورد‌های علمی نیروی دریایی سپاه بویژه در حوزه تخصصی و تجلیل از برگزیدگان حوزه پژوهشی برگزار می‌شود.

سردار عیسایی افزود: امیدواریم با اقدامات نیروی دریایی سپاه به عنوان نیروی پیشرو در حوزه علم و فناوری، به قله‌های پیشرفت موردنظر رهبر معظم انقلاب برسیم.

در حاشیه این جشنواره، نمایشگاه دستاور‌های حوزه دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه برپا شد.

سردار راستی معاون توسعه و پژوهش نیروی دریایی سپاه در حاشیه این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه محصولات فنی و دریایی همچون پهپاد، قطعات شناور‌های دریایی و شناور‌های زیرسطحی هوشمند به نمایش گذاشته شده است.

سردار راستی افزود: هر سال در هفته پژوهش، محصولات نیروی دریایی سپاه در نمایشگاهی در بندرعباس و تهران به نمایش گذاشته می‌شود.

وی گفت: بر اساس ارزیابی ها، نیروی دریایی سپاه از ۵ سال پیش تاکنون بین دیگر بخش‌های سپاه مقام نخست را کسب کرده است.

در پایان جشنواره شهید رودکی، از ۱۴ جلد کتاب تاریخ شفاهی و تجربه نگاری نیروی دریایی سپاه و کتاب علم و فناوری‌های نوین رونمایی شد.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.