آغاز رزمایش طرح زمستانه پلیس راه ۱۴۰۲

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان از کلید خوردن رزمایش طرح زمستانه ۱۴۰۲ با هدف افزایش ایمنی جاده‌ها و آسایش تردد شهروندان در سه ماهه سرد سال خبر داد.

 سرهنگ "مهدی خمر اظهار داشت: رزمایش طرح زمستانه سال ۱۴۰۲ استان سیستان و بلوچستان با حضور مدیر کل محترم راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شمال و جنوب استان، مدیر عامل هلال احمر استان، مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی استان، جانشین راهور استان و... با هدف برنامه ریزی و اجرای تدابیر اتخاذ شده در سه ماهه سرد سال برگزار گردید. این طرح هر ساله با توجه به بارش برف و باران و وقوع یخبندان در این مقطع از سال در سطح جاده‌ها اجرا می‌شود. 

 وی در ادامه تصریح کرد: رزمایش طرح زمستانی پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان با هماهنگی سایر دستگاه‌های مجری و نهاد‌های ذیربط با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی، کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از حوادث رانندگی، ایجاد نظم و انضباط ترافیکی و با اصلاح نواقص سال گذشته برگزار می‌شود.

 این مقام انتظامی در خاتمه اظهار امیدواری کرد: با تلاش شبانه روزی عوامل پلیس راه شمال استان و همکاری همه نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط، همچنین با بهره گیری از تجارب سالیان گذشته از آمادگی لازم جهت خدمت رسانی مردم برخوردار و با بهره گیری از حداکثر توان موجبات رضایت مردم را فراهم آورده و امنیت خطوط تردد استان را ارتقاء دهند.
      
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار