۲۷۰ گشت ویژه در طرح زمستانه پلیس‌راه سیستان و بلوچستان مشارکت دارند

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: ۲۷۰ گشت ویژه در طرح زمستانه پلیس راه این استان از امروز/دوشنبه/ تا ۲۵ اسفند مشغول فعالیت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ کشواد بهروزی‌زاده فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان  در حاشیه مانور زمستانه دستگاه‌های امداد و نجات سیستان و بلوچستان که در بلوار خلیج فارس زاهدان برگزار شد اظهار داشت: سیستان و بلوچستان با وجود برخورداری از بیشترین طول راه‌های کشور دارای کمترین بزرگراه است که این امر در کنار قاچاق سوخت و اتباع بیگانه غیرمجاز درصد تصادفات جاده‌ای را افزایش داده است.

او هدف از اجرای طرح زمستانه را کاهش حوادث رانندگی، تصادفات فوتی و امدادرسانی سریعتر به خودرو‌های گرفتار در نقاط برف‌گیر و نجات جان هموطنان با آمادگی بیشتر عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود در این استان از تلفات جاده‌ای جلوگیری کنیم.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: توصیه پلیس به کسانی که قصد عبور از این گونه محور‌ها را دارند استفاده از تجهیزات ایمنی، وسایل گرمایشی و همراه داشتن آذوقه کافی است.

او با توصیه به خودداری افراد از سفر‌های غیرضروری در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: ضروری است رانندگان به هشدار‌های ماموران پلیس راه توجه کنند و حتما قبل از حرکت از بازبودن مسیر‌ها مطلع شوند.

سرهنگ بهروزی زاده اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم محیط امنی در جاده‌های بین شهری و معابر داخل شهری سیستان و بلوچستان ایجاد کنیم تا مردم با خیال راحت و آسوده سفر کنند.

او تصریح کرد: وجود راه‌های دو طرفه، قوس و پیچ‌های فراوان در کنار سرعت زیاد، قاچاق سوخت، انسان و کالا و رعایت نکردن قانون از مهمترین دلایل افزایش تصادفات در سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار