توقیف ۳۲ وسیله نقلیه در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از توقیف ۳۲ وسیله نقلیه فاقد پلاک، دارای پلاک مخدوش ، تغییر وضعیت و آلودگی صوتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فارسی اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر ارتکاب جرایم متعدد حادثه ساز و انجام حرکات نمایشی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان توسط خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های فاقد پلاک و متخلف در شهرستان مراغه بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس راهور قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و با هماهنگی قضایی تعداد ۲۲ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک و پلاک مخدوش و همچنین خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که با نصب تجهیزات و دستکاری غیرمتعارف وسیله نقلیه خود اقدام به آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان می‌کردند را در سطح شهرستان توقیف و روانه پارکینگ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با هشدار به رانندگان قانون گریز تصریح کرد: خودرو و موتورسیکلت رانندگان قانون گریز و خطر آفرین و فاقد پلاک توقیف و رانندگان اعمال قانون خواهند شد.

وی از بروزرسانی و راه‌اندازی دوربین‌های مکانیزه پلاک خوان و ثبت تخلفات در سطح شهرستان مراغه ، تقاطع‌ها و میادین اصلی شهر خبر داد.

سرهنگ فارسی تصریح کرد: با راه‌اندازی دوربین‌های مکانیزه پلاک خوان و ثبت تخلفات شاهد رعایت مقررات از سوی شهروندان و بهبود ترافیک، کاهش آمار تصادفات و سوانح رانندگی در سطح معابر شهر مراغه خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.