نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه همگانی دانست و اظهار کرد: همه باید به سهم خود در این زمینه تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در اجلاسیه شهدای عشایری استان  آذربایجان شرقی در شهرستان اهر گفت: شهادت گنج و میراثی است که از انبیا و اولیای الهی به ما رسیده است و باید آن را پاس بداریم و تا ظهور امام عصر حضرت مهدی (عج) ادامه دهیم.

و️ی خاطرنشان کرد: شهدا با نیت الهی و آرمان‌های خداپسندانه پای در میدان جهاد و مبارزه با دشمنان گذاشتند و به طور قطع قبل از جهاد اصغر جهاد اکبر یعنی جهاد با نفس خود داشتند که به چنین مقام والایی رسیدند.

ا️مام جمعه تبریز با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه گفت: آنچه این روز‌ها از بمباران‌ها و کشتار‌های بی رحمانه از مردم غیرنظامی غزه در سطح نسل کشی و فشار برای کوچ اجباری جمعیت در معرض دیدگان جهانیان قرار دارد نمونه‌ای از جنایات صهیونیست‌ها در طول ۷۵ سال گذشته است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی همیشه اینگونه وحشی بوده است ادامه داد: ️هدف این رژیم از نسل کشی در غزه اول بقای وجود نحس خودش و دوم حفظ تمدن رو به زوال غرب است.

وی یادآور شد: با وجود همه نوع جنایت جنگی صهیونیست‌ها در جنگ غزه به طور معجزه آسا و برخلاف همه محاسبات و معادلات همچنان دست برتر با جبهه مقاومت است.

اجلاسیه شهدای عشایر از برنامه‌های یادواره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی بود که قرار است این یادواره فردا پنجشنبه با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی در سالن پورشریفی تبریز برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.