فلاح‌زاده:

تکثر کاندید‌ها باعث رقابت و مشارکت بالا می‌شود

یک استاد دانشگاه با بیان اینکه قانون انتخابات و تعیین صلاحیت‌ها می‌تواند باعث افزایش مشارکت‌ شود، گفت: تکثر کاندید‌ها باعث رقابت می‌شود.

محمدهادی فلاح‌زاده استاد دانشگاه در نشست هم‌اندیشی مشارکت در انتخابات پیش‌رو، راهکار‌ها و چالش‌ها اظهار کرد: ماهیت انتخابات از منظر امام تجلی حضور مردم و سرنوشت ساز و امری حیاتی است.

وی بیان کرد: ما اگر بخواهیم مشارکت را داشته باشیم، باید به فرمایشات امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اتکا کنیم.

این استاد دانشگاه گفت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف و نفوذ و ممانعت از حضور مردم و ایجاد بی اعتنایی میان مردم است، این‌ها از فرمایشات امام است و باید به آن توجه ویژه‌ای کرد.

 فلاح زاده با بیان اینکه آنچه که در کلام رهبری و امام است تکلیف محوری و نقش مردم در انتخابات است، بیان کرد: جامعه ما جامعه ناراضی است، نه جامعه بر انداز؛  اعتماد و امید تنها خواسته این جامعه است.

این استاد دانشگاه اظهار کرد: بعضی از نظرسنجی‌ها بالای ۷۰ درصد نارضایتی را عنوان می‌کنند و حرفش تنها آن است که اعتماد را به ما برگردانیم.

وی  با اشاره به اینکه قانون انتخابات و تعیین صلاحیت‌ها می‌تواند باعث افزایش مشارکت‌ها شود، اضافه کرد: تکثر کاندیدها باعث رقابت و مشارکت بالا می‌شود.

 فلاح زاده ادامه داد: یکی از کارکرد‌های مهم انتخابات امید است، چرا که تغییر کارکرد‌ها را دارا است و اگر امید را باز گردانیم می‌توانیم به انتخابات با مشارکت بالای ۵۰ درصد امیدوار باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۲ دی ۱۴۰۲
این استاد هم فهمیده هدف از انتخابات فقط گرفتن رای بیشتر و بالابردن آمار رای گیری است. اصلا انتخاب کاندیدای اصلح تو کارشون نیست هدف اینه بگن مردم پشت حکومت هستن
آخرین اخبار