رئیسی فردا میزبان فعالان سیاسی و سران احزاب است

نماینده مردم تهران در مجلس از برگزاری نشست رئیس‌جمهور با جمعی از احزاب و گروه‌های سیاسی در عصر دوشنبه (۱۱دی‌) خبر داد.

«زهره الهیان» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از نشست رئیس‌جمهور با جمعی از دبیران احزاب و فعالان سیاسی در عصر دوشنبه (۱۱دی‌)  خبر داد و تاکید کرد: در این نشست رئیس‌جمهور از سلایق و طیف‌های مختلف سیاسی دعوت کرده تا شنونده دیدگاه‌ها و نقطه نظرات آن‌ها باشد.

وی در رابطه با نگاه ویژه رئیس‌جمهور به طیف‌های مختلف سیاسی عنوان کرد: این وقت گذاری رئیس‌جمهور برای احزاب سیاسی و تقویت مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از ظرفیت احزاب در فضای باز سیاسی استفاده کرد، زیرا تحول در کشور از طریق صندوق انتخابات امکان پذیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۸:۲۸ ۱۰ دی ۱۴۰۲
امروز یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ هست که متأسفانه خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آبان ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنند مدیران مخابرات چاره اندیشی کنید. آقای رئیسی! به مشکلات بازنشستگان شریک مخابرات بررسی، پیگیری و رسیدگی کنید. و متأسفانه در کشور از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون هم هیچ کس پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ پس از ۲۳ ماه هنوز سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات واریز نشده است.سوال اینجاست که چرا رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی نکرده است و رسیدگی نمی کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۸:۲۱ ۱۰ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که چرا رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی نکرده است و رسیدگی نمی کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۸:۲۰ ۱۰ دی ۱۴۰۲
بعد از 22 ماه و 10 روز است که متاسفانه هنوز موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن نشده‌ام و هیچ مسئولی هم در‌این‌باره پاسخگو نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۰ دی ۱۴۰۲
شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 24 ماه دولت جدید هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 24 ماه عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
آخرین اخبار