فراخوان دفتر حج و زیارت خراسان رضوی برای تکمیل کاروان‌های عمره

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی گفت: اولویت‌های یک تا ۴۰۰ با توجه به کمبود وقت برای تکمیل هفت کاروان اختصاصی استان خراسان رضوی تا ۶ دی‌ماه امسال، مجاز به ثبت نام هستند.

عباس خداشناس مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی با تاکید بر این که این فراخوان، ویژه تکمیل ظرفیت کاروان‌های ذکر شده است و به محض تکمیل این هفت کاروانِ بازه زمانی ۲۹ آذر تا ۶ دی‌ماه، امکان ثبت نام برای اولویت‌های بالای ۱۵۰ در سایر کاروان‌های عمره استان محدود خواهد شد، گفت: توصیه می‌شود متقاضیان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام از روز پنجشنبه ۲۳ آذر تا جمعه ۲۴ آذرماه اقدام کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام از طریق سایت عمره و یا مراجعه به دفاتر زیارتی نسبت به ثبت نام در این کاروان‌ها اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی گفت: بدیهی است داشتن گذرنامه دارای اعتبار حداقل هفت ماه برای این کاروان‌ها الزامی است و برای کاروان‌های ۶ دی‌ماه به بعد محدودیت ثبت نام برای اولویت‌های بالای ۱۵۰ در سامانه کماکان وجود خواهد داشت.

خداشناس افزود: متقاضیان می‌بایست طی روز‌های پنجشنبه و جمعه نسبت به ثبت نام در کاروان‌های تا ۶ دی‌ماه اقدام کنند.

وی تاکید کرد: دفاتر خدمات زیارتی استان خراسان رضوی در روز‌های ذکر شده باز و ارائه خدمات به زائران را خواهند داشت و طی هماهنگی بعمل آمده شعب منتخب بانک ملی و ملت نیز در این روز‌ها فعال خواهند بود.

این مسئول اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند برای استعلام اولویت عمره خود از طریق تلفن همراه با درج کد دستوری USSD با شماره گیری #۶۴۵۱۱*۴* اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.