اعضای باند جعل اسناد در بوکان شناسایی و دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: اعضای باند جعل اسناد رسمی- عادی و انواع مهر‌های دولتی و غیردولتی در بوکان شناسایی و دستگیر شدند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: حسب اطلاع دستگاه قضایی مبنی بر ارتکاب جرایم جعل اسناد، مدارک و امهار ارگان‌های دولتی، سازمان‌ها، بخش خصوصی، نظامی و انتظامی و سایر نهاد‌ها به صورت باندی در شهرستان بوکان، موضوع در دستور کار دادستانی بوکان قرار گرفته و دستور قضایی جلب متهم و شناسایی سایر اعضای این باند به پلیس اطلاعات و امنیت انتظامی صادر شده است.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی در اجرای دستورات قضایی در محل خانه باغ متعلق به متهم حاضر و ضمن دستگیری وی در بازرسی از محل ۲۲۰ عدد انواع مهر‌های جعل شده از نهاد‌های دولتی، سازمان‌ها، ادارات، موسسات آموزش عالی، آموزش و پرورش، بانک ها، ارگان‌های نظامی و انتظامی، دفاتر اسناد رسمی و شهرداری‌ها کشف و ضبط کردند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه تصریح کرد: متهم دستگیر شده با قرار قانونی به زندان معرفی و در تحقیقات بعدی ۲ نفر دیگر از اعضای این باند که یکی از آن‌ها تبعه عراق هستند شناسایی و دستگیر شدند و ادامه تحقیقات در بازپرسی بوکان در جریان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.