مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: هم اکنون عملیات احداث هفت جایگاه عرضه فرآورده نفتی و ۲ جایگاه سی ان جی در حال انجام است.

جهانبخش نوکانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در بازدید رئیس سازمان بازرسی کردستان از پخش منطقه اظهار کرد: ۸۹ جایگاه عرضه فرآورده ‏های نفتی و ‏‎۵۴ ‎ جایگاه سی ‏‏ان جی در سطح استان به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود: در راستای ارائه خـدمات مطلوب به شهروندان، تحقق حقوق شهروندی‎ ‎و مدیریت مصرف ‏‏فرآورده‌های نفتی شرکـت ملی پخش فـرآورده‌های نفتی مـنطقه کردستان با استفاده از ‏‏زیرساخت‌های الکترونیکی نسبت به توزیع و کنترل عرضه سوخت در استان اقدام کرده است. ‏

 اضافه کرد: اجرای طرح الکترونیک توزیع نفت سفید و گاز مایع، توزیع الکترونیکی ‏‏سوخت ادوات کشاورزی، استفاده از سیستم‌های نرم افزاری در کنترل عرضه سوخت ‏در ‏مرز‌های خروجی استان، نصب دوربین مداربسته در همه جایگاه‌های عرضه سوخت، اجرای ‏‏برنامه‌های آموزشی برای پرسنل شرکت، مالکین مجاری عرضه و مصرف کنندگان عمده از ‏‏برنامه‌های این شرکت برای تحقق دولت الکترونیک، مدیریت مصرف فرآورده و جلوگیری از ‏‏عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی است.

نوکانی با اشاره به اینکه مالکان مجاری عرضه، مصرف کنندگان عمده، واحد‌های تولیدی و ‏صنعتی و خانوار‌های نفت سفید سوز می‌توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی این شرکت نسبت ‏به ثبت ‏درخواست سوخت مورد نیاز خود در سامانه‌های اینترنتی مشخص شده، اقدام کنند.

وی یادآور شد: سهمیه نفت سفید و گاز مایع خانوار‌ها به صورت فصلی بر روی کارت‌های بانکی متصل به ‏شبکه ‏شتاب شارژ می‌شود.

‎مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، به اقدامات شرکت برای تامین سوخت جایگزین نیروگاه، صنایع و ‏‏دیگر واحد‌های تولیدی استان اشاره کرد و افزود: با توجه به ناترازی گاز طبیعی و محدودیت ‏‏اعمال ‏شده در تامین گاز طبیعی مورد نیاز نیروگاه، صنایع و دیگر واحد‌های تولیدی در استان، با ‏‏تلاش و برنامه ریزی همکاران منطقه در تامین سوخت جایگزین برای ادامه فعالیت و در مدار ‏‏بودن این واحد‌ها نیز اقدامات لازم انجام شده است. ‏

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.