خیران ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای ساخت مدرسه سازی کمک کردند

مدیرکل نوسازی، تجهیز و نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان گفت: خیران نیک اندیش امسال ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در امر مدرسه سازی استان این اداره کل را همراهی کردند.

میثم لگزایی  گفت: کمک خیران  امسال  رشد قابل توجهی داشت بطوریکه در مجموع سال گذشته چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به این مجموعه کمک شد.

وی از تعهد هشت هزار میلیارد ریالی خیران در قالب یک‌هزار کلاس درس در گردهمایی نیک اندیشان مدرسه ساز سرزمین نخل و آفتاب که در آبان امسال خبر داد و افزود: این پروژه ها نیز در حال سیر مراحل خود است و تعدادی از آنها در هفته گذشته وارد فاز اجرایی برای احداث شده است.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به همکاری ۲۷۰ گروه مردمی و جهادی در طرح شهید سید روح اله عجمیان در ایام عید نوروز و تابستان سالجاری برای بهسازی و شاداب سازی مدارس کم برخوردار در استان بیان کرد: حضور خیران بومی نیز به میزان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: همچنین رتبه اول در تخصیص اعتبارات در حوزه ساخت و تجهیز مدارس و تامین تجهیزات، افزایش ۵۵ درصدی تحویل کلاس درس در دولت سیزدهم و کسب رتبه اول سیستان و بلوچستان در کلاس و پروژه تحویلی در دولت سیزدهم، ساماندهی یک صد کلاس درس کانکسی در یک سال گذشته و افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات استانی حوزه آموزش را از دیگر توجهات دولت عنوان کرد.

لک زایی با اشاره به اینکه ایجاد ردیف طرح محرومیت زدایی و آغاز پروژه های آموزشی از این محل سال گذشته از اقدامات دولت سیزدهم برای عدالت آموزشی در استان بوده گفت: از ماه گذشته با توجه به پیشرفت مطلوب این پروژه ها در استان، در حال حاضر شاهد افتتاح این پروژه ها هستیم و تمام تلاش مجموعه نوسازی مدارس نیز این است که این پروژه ها در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار