جذب دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد بیش از دو برابر افزایش یافت.

رئیس دانشکده بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در حاشیه گردهمایی دانشجویان خارجی این دانشگاه گفت: این دانشگاه در حال حاضر میزبان حدود ۱۱۰۰ دانشجوی بین‌المللی است که این دانشجویان از کشور‌های عراق، افغانستان، اقلیم کردستان، سوریه و ترکیه هستند.

آوید آوخ افزود: در این ارتباط این دانشگاه کنار جذب دانشجوی غیرایرانی، دنبال توسعه روابط بین‌المللی وعقد تفاهم‌نامه‌های همکاری در زمینه‌های آموزشی وپژوهشی با دانشگاه‌های معتبر و مهم دیگر کشور‌ها است.

وی، پیگیری امور پذیرش و ثبت‌نام، امور کنسولی، امور مالی، امور پژوهشی، رفع موانع و مشکلات احتمالی در فرآیند تحصیل از لحظه ورود تا دانش آموختگی و صدور دانشنامه، تسریع در انجام امور آموزشی، انجام اقدامات لازم برای تأمین امکانات مناسب ورزشی و تجهیز خوابگاه و همچنین، برگزاری تور‌های علمی و گردشگری داخلی، برنامه‌های فرهنگی و جلسات توجیهی را از جمله فعالیت‌های این دانشکده در راستای حفظ حرمت و کرامت دانشجویان غیرایرانی دانست.

آوخ با اشاره به موفقیت‌های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در بخش بین‌الملل و اخذ مجوز پذیرش دانشجو از کشور‌های مختلف منطقه گفت: یکی از اهداف ما برای آینده تنوع بخشیدن به ملیت دانشجویان خارجی و فراهم آوردن زمینه آموزش و توسعه تحصیلات تکمیلی برای این دانشجویان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.