رییس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء طالبان با شماری از علما و بزرگان قومی ولسوالی خاکجبار کابل دیدار و گفتگو کرد.

رییس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزرا در دیدار با شماری از علما و بزرگان قومی ولسوالی خاکجبار کابل گفت حکومت سرپرست متعهد به حل مشکلات شهروندان کشور است.

در این دیدار، مولوی عبدالهادی، غلام دستگیر و شفیع الله به نمایندگی از این علما و بزرگان قومی از تحکیم نظام اسلامی و تامین امنیت در سراسر کشور ابراز خرسندی کردند.

آنان گفتند که باشندگان ولسوالی خاکجبار در بخش‌های مختلف با مشکلات زیادی مواجه هستند.

این بزرگان قومی و علما هم‌چنان خواست‌ها و مشکلات مردم ولسوالی خاکجبار را در زمینۀ شفاخانه‌های معیاری، سرک‌ها، اعمار بندها، تطبیق پروژه‌های انکشافی، تعلیم و تربیه، زراعت و برق به گونۀ کتبی با رییس عمومی دفتر مقام ریاست الوزرا به اشتراک گذاشتند و خواستار توجه ویژۀ مسئولان در این عرصه‌ها شدند. 

ملا عبدالواسع، رییس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزرای طالبان نیز در این دیدار، از آنان ضمن تشکر برای شریک ساختن مشوره‌ها و پیشنهادات‌ شان، از قربانی‌ها و خدمات باشند‌گان ولسوالی خاکجبار قدردانی کرد، گفت که دروازه‌ ادارات مسئولان به روی شهروندان باز است که در هر زمان می‌توانند مشکلات و پیشنهادات خود را با اطمینان کامل با مسوولان به اشتراک بگذارند.

رییس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزرا هم‌چنان به علما و بزرگان قومی ولسوالی خاکجبار اطمینان داد که مشکلات آنان را به منظور حل با ادارات مربوطه به اشتراک می‌گذارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.