یلدای مهربانی حلقه وصل نیازمندان و نیکوکاران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: پویش یلدای مهربانی فرصت مناسبی است تا حلقه وصل میان نیازمندان و نیکوکاران تقویت شده و شاهد افزایش همبستگی اجتماعی و فرهنگی باشیم.

همت امانی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه جمع آوری کمک برای شب یلدای محرومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) آغاز شده است، تصریح کرد: کمیته امداد تلاش می‌کند تا از مناسبت‌ها و فرصت‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی برای کمک به محرومان و نیازمندان استفاده کند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد همواره تلاش می‌کند تا دست یاریگر مردم در مناسبت‌های مختلف باشد، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و فضایی را فراهم کنیم تا خانواده‌های نیازمند در این مناسبت‌ها بی بهره نمانند و زمینه ارتقای شایسته فرهنگی و اجتماعی فراهم شود.

به گفته امانی، سال گذشته مردم نیکوکار استان قزوین برای کمک به نیازمندان در شب یلدا بیش از ۱۵ میلیارد ریال مساعدت کردند که امیدواریم این مبلغ در سال جدید افزایش یابد.

این مسئول ادامه داد: در شب یلدای سال جدید منتظر کمک‌های مردمی هستیم و نیکوکاران استان قزوین می‌توانند از روش‌های مختلف حضوری و غیر حضوری کمک‌های خودشان را به دست نیازمندان برسانند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند از طریق وب سایت www.۳۳۸۰۸.ir و یا کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* برای کمک به نیازمندان و محرومان اقدام کنند، همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۲۰۱ و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ برای دریافت کمک به صورت غیرحضوری نیز در نظر گرفته شده است.

امانی یادآور شد: دریافت کمک به روش‌های غیرحضوری موجب تسریع در روند جمع آوری و امدادرسانی و همچنین اطمینان خاطر نیکوکاران در تسریع کار‌ها خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار