چهار آرایشگاه زنانه متخلف در زاهدان پلمب شد

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان از پلمب آرایشگاه‌های زنانه در زاهدان که در امور پزشکی دخالت می‌کردند خبر داد.

ابوالفضل احمدزاده   اظهارکرد: یکی از اقدامات اساسی و صیانتی از حقوق مردم در حیطه سلامت و امنیت تمامیت جسمانی افراد، بحث آرایشگاه‌های زنانه است، که بازدید‌های متعددی در طول سه ماه اخیر انجام شد و بازخوردی که از عامه مردم بویژه مراجعان این آرایشگاه‌ها دریافت کردیم نشان داد این آرایشگاه‌ها هزینه‌های هنگفتی را از مراجعان دریافت می‌کنند و خدماتی ارائه می‌دهند که در حیطه تخصصی و کار اصلی شان نیست که این امر مصداق مداخله در امر درمان است.

وی ادامه داد: این موضوع در کمیسیون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان طرح و بنا به تاکیداتی که دادستان مرکز استان داشت قرار شد این بازدید‌ها به صورت فنی و تخصصی اجرایی شود و گزارش‌های موثق دریافت شده از معاونت درمان به ما اعلام و ابلاغ شود که در این راستا هشت گزارش دریافت کردیم که همچنان برخی از این گزارشات در حال وصول هستند.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان ادامه داد: اقداماتی که دادستانی مرکز استان، بخش حقوق عامه با توجه به تذکرات قبلی که در سه ماه اخیر به این آرایشگاه‌های زنانه داده شده بود و براساس احراز گزارشات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان این آرایشگاه‌ها پلمب شدند.

وی افزود:این افراد در شعبه حقوق عامه حضور پیدا کردند و علاوه بر اینکه پرونده کیفری تشکیل داده شد مجددا این افراد را به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ارجاع دادیم تا یک تیم خاص تشکیل و از آن آرایشگاه‌ها بازدید شود و بازدید نهایی ملاک عمل خواهد بود.

احمد زاده گفت: علاوه بر بحث کیفری، بحث تعهدات خاصی است که از این آرایشگاه‌ها مبنی بر اینکه به هیچ عنوان در امر درمان یا پزشکی مداخله نکنند دریافت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار