مطابق قانون تبلیغات شهری خدمات غیرمجاز آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی جرم محسوب می‌شود

 احمدزاده دادیار حقوق عامه دادگستری سیستان و بلوچستان در قرارگاه نظارت بر سلامت استان سیستان و بلوچستان گفت: طبق قانون آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی چند خدمت مجاز دارند، اما برخی خدمات غیرمجاز هم در این صنوف انجام می‌شود که دخالت در امر درمان محسوب می‌شود و علاوه بر اینکه به آنها اجازه تبلیغات را نمی‌دهیم برخورد قانونی نیز با متخلفین صورت می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: در برخورد با واحد‌های متخلف که سلامت مردم را به خطر بیاندازند هیچ گونه اغماضی انجام نمی‌شود و به طور جدی برخورد صورت می‌گیرد.
 
وی درخصوص تبلیغات شهری آرایشگاه‌های زنانه گفت: شهرداری و سازمان سیما منظر موظف است قبل از ارائه تبلیغ، مجوز آن را از سازمان نظام پزشکی دریافت کند
 
دکتر احمد زاده با بیان اینکه برخی افراد بدون داشتن تخصص و صلاحیت حرفه‌ای مربوطه، با انتشار تبلیغات غیرقانونی اقدام به ارایه خدمات زیبایی و درمانی می‌کنند گفت: از مردم تقاضا داریم آگاهی و دانش خود را درباره مراجعه به پزشک افزایش دهند و فریب این گونه افراد را نخورند.
 
دکتر حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت:سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های زنانه حق دخالت در امورات پزشکی را ندارند.
 
وی افزود: در صورت دخالت این صنوف در امورات پزشکی با این واحد‌ها برخورد قانونی و پلمب انجام می‌شود.
 
  سید الحسینی رئیس سازمان نظام پزشکی استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: متاسفانه شاهد هستیم دخالت برخی صنوف در امور درمان زیاد شده است.
 
وی افزود: باتوجه به درآمد‌های زیاد بسیاری از پزشکان متخصص و عمومی به انجام کار‌های زیبایی روی آورده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار