حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای عامل مهم برای پیشرفت و تعالی کشور است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت و اهمیت حضور پُرشور و گسترده مردم در انتخابات پیش رو گفت: مشارکت و حضور همگانی و حداکثری مردم پای صندوق‌های رای عامل مهم برای پیشرفت و تعالی و متضمن آینده درخشان برای ایران اسلامی است.

محسن حسین‌میرزایی در نوزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان تاکید کرد: به فضل الهی کمیته‌های ستاد انتخابات استان با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی براساس چهار مؤلفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت با جدیت پیگیر انجام وظایف خود هستند.

وی افزود: تا زمان برگزاری انتخابات هر کمیته‌ای با برنامه‌ریزی موثر و کار شبانه‌روزی به آمادگی ۱۰۰ درصد خواهد رسید و انتخابات پیش‌رو با مشارکت و حضور حداکثری مردم در استان برگزار خواهد شد.

حسین‌میرزایی به اهمیت مشارکت همگانی و گسترده مردم در انتخابات اشاره و تصریح کرد: انتخابات بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد سیاسی و اجتماعی کشور است و همه باید برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات و حضور پُرصلابت مردم تلاش کنیم.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: به‌طور قطع حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای آثار مثبتی برای چهارمحال و بختیاری به‌همراه دارد و زمینه توجه بیشتر و بستر پیشرفت و تعالی استان را فراهم می‌کند.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مردم استان در این انتخابات نیز، حماسه بی‌نظیری را همگام و همزمان با سراسر کشور رقم خواهند زد و این مردم شریف هر جا نیاز به حضور بوده جلوتر از مسوولان در صحنه حاضر بود و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده‌اند.

وی اعتماد شکل گرفته از سوی مردم نسبت به دولت را سرمایه بزرگی دانست و گفت: این سرمایه باید تقویت و محافظت شود.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: امروز با توجه به اینکه بخش قابل‌توجهی از مشکلات چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های مختلف رفع شده است و مسوولان استان تمام توان خود را برای تکمیل پروژه‌های عمرانی به‌کار گرفته‌اند، مردم بیشتر به مسوولان اعتماد دارند و این اعتماد وظیفه ما را برای خدمت بیشتر و بهتر سنگین‌تر می‌کند.

وی با تاکید بر اهمیت سلامت فضای انتخاباتی چهارمحال و بختیاری افزود: دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که قانون مشخص کرده است با تخلفات انتخاباتی و تبلیغات زودهنگام و قبل از موعد برخورد می‌کنند و انتظار از نامزد‌های قانون‌گذاری، رعایت قانون است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: فرمانداران با جدیت پیگیر تمهیدات لازم به‌منظور برگزاری هر چه بهتر انتخابات و فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم در شهرستان‌ها هستند و کمیته‌های ستاد انتخابات استان در راستای رفع مشکلات و ارتقای آمادگی‌ها در شهرستان‌ها نهایت تلاش و همکاری را دارند.

وی با اشاره به احراز هویت الکترونیکی رای‌دهندگان در انتخابات پیش رو یادآور شد: اهتمام جدی کمیته مربوطه و دستگاه‌های ذی‌ربط باید بر به حداقل رساندن نقاط بدون‌پوشش یا با پوشش ضعیف آنتن‌دهی باشد و فرمانداران با جدیت و به‌طور مستمر این موضوع مهم را پیگیری کنند.

حسین‌میرزایی اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برابر قانون موظف به ایفای نقش و همکاری در برگزاری انتخابات هستند.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی به‌هیچ عنوان نباید جانب‌داری از نامزد‌های انتخابات داشته باشند و هرگونه موضع گیری در قول و فعل، له یا علیه نامزد‌ها تخلف محسوب می‌شود.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تمامی کسانی که در امر مهم برگزاری انتخابات نقش دارند با نصب‌العین قرار دادن تقوا و عمل به مُر قانون با رعایت بی‌طرفی کامل، از رای مردم به‌عنوان حق‌الناس صیانت کنند.

حسین‌میرزایی افزود: همچنین نامزد‌های انتخابات رعایت جدی موارد قانونی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار