عزتمندی ایران اسلامی با بیداری ملت و اخلاص مردم

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: به برکت وجود امام زمان (عج)، بیداری ملت و اخلاص مردم و خانواده‌های شهدا باعث شده است تا ایران اسلامی عزتمند شود.

حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر به سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و نام‌گذاری این روز به‌ نام روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: مادران شهدا در تاریخ انقلاب اسلامی معجزه کردند و ایثار و از خودگذشتگی را به اوج رساندند و میراث شهدا را پاس داشتند و به فرزندان آن‌ها منتقل کردند.

وی افزود: به برکت وجود امام زمان (عج)، بیداری ملت و اخلاص مردم و خانواده‌های شهدا باعث شده است ایران عزتمند شود.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی (ره) به‌منظور باسوادی مردم یادآور شد: نهضت سوادآموزی پیشرفت قابل‌توجهی داشته است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت مسیح، اظهار داشت: در چنین ایامی حضرت مسیح به دنیا آمد و سال میلادی جدید هم از پنج روز بعد شروع می‌شود.

حجت الاسلام فاطمی تصریح کرد: احترام حضرت عیسی مسیح برای تمامی موحدان عالم واجب است، اما با آمدن پیامبر اکرم (ص) حجت بر همه تمام می‌شود.

وی گفت: یهودیان بسیاری با یکی آیه‌های تورات مسلمان و شیعه شدند و این مهم برای حقانیت مذهب شیعه باعث افتخار است.

حجت الاسلام فاطمی ادامه داد: امید است این کشور پرافتخار تحت رهبری معظم انقلاب و عالی‌قدر و با جان‌فشانی آحاد ملت بتواند حق و حقیقت را در تمامی جهان گسترش دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار