ساکنین کوی فلسطین زنجان در طرح کلید به کلید جابجا می‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه جابجایی ساکنین کوی فلسطین زنجان با طرح کلید به کلید انجام می شود، گفت: در این طرح ساکنان واحدهای مسکونی که در بخش‌های ناکارآمد شهری هستند با شرایط خاص جابجا می‌شوند.

اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به نحوه جابجایی ساکنین کوی فلسطین اشاره کرد و گفت: طرحی در راه و شهرسازی با عنوان طرح " کلید به کلید" اجرا می شود و ساکنان واحدهای مسکونی که در بخش‌های ناکارآمد شهری هستند با شرایطی جابجا می‌شوند.

وی اضافه کرد: افرادی که واحدهای مسکونی در محله ناکارآمد شهری دارند، با ۴۰ درصد کاهش قیمت کارشناسی نسبت به زمین یا واحدی که راه و شهرسازی تحویل می‌دهد، برای این افراد به صورت طرح کلید به کلید تبادل واحد می شود.

این مسوول ادامه داد: واحدهای نهضت ملی مسکن برای جابه‌جایی اهالی کوی فلسطین به صورت پراکنده برای همه پروژه ها پیش بینی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: در کوی زیتون و سایت های دیگر که طرح نهضت ملی مسکن اجرا می شود بخشی به صورت مجزا و خارج از تعداد واحدهای پیش‌بینی شده برای سایر متقاضیان نهضت ملی مسکن، برای جابجایی ساکنین کوی فلسطین در نظر گرفته شده است.

این مسوول ادامه داد: در فاز اول در سه زون ساکنان تعدادی از واحدهای مسکونی کوی فلسطین که در محدوده راه‌آهن هستند در اولویت جابه‌جایی قرار دارند.

اسماعیلی افزود: واحدهای نهضت ملی مسکن برای جابجایی ساکنین کوی فلسطین به صورت پراکنده در همه پروژه دیده شده و براساس زمان‌بندی که انجام گرفته جابجا می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان به مرحله واگذاری می رسند و ساکنین کوی فلسطین هم طبق زمان بندی و برنامه ریزی انجام گرفته جابجا می شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.