تاکید استاندار یزد بر تدوین تقویم برنامه‌های بزرگداشت مناسبت‌های چله انقلاب

استاندار یزد از بازه زمانی ۹ دی ماه تا ۲۲ بهمن ماه به عنوان چله انقلاب یاد کرد.

نشست ستاد بزرگداشت ۹، ۱۲ و ۱۳ دی و اعیاد این ماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان یزد، استاندار، دوتن از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و نمایندگان گروه‌های مردمی برگزار شد.

استاندار یزد از بازه زمانی ۹ دی ماه تا ۲۲ بهمن ماه به عنوان «چله انقلاب» یادکرد و گفت: تقویم برنامه‌های بزرگداشت مناسبت‌های چله انقلاب تدوین و برنامه‌ها توسط گروه‌های مردمی و مجموعه‌های اداری برگزار شود.

او به برنامه ریزی برای برگزاری دو ویژه برنامه بزرگ و فاخر ظرف دو هفته آینده اشاره و خاطرنشان کرد: همزمان با روز ۹ دی ماه؛ روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت، برنامه‌ای با حضور سخنران ملی در محل مسجد روضه محمدیه برگزار می‌شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد، از عموم مردم یزد جهت حضور در این ویژه برنامه روز ۹ دی دعوت کرد.

او در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های استان برای روز ۱۳ دی سالروز شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و نیز سالروز رحلت آیت الله مصباح یزدی، گفت: به همت مجموعه سپاه الغدیر و بسیج برنامه‌ای بزرگ و شاخص جهت بزرگداشت نام و یاد این دو شخصیت برجسته، در استان یزد برگزار می‌شود.

استاندار یزد با اشاره به لزوم تبیین ابعاد مختلف وقایع دی ماه برای نسل نوجوان و نوجوان، اظهارکرد: نشست‌های معرفتی و بصیرت افزایی با رویکرد «تبیین وقایع دی ماه»، در سطح مدارس و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

مهران فاطمی در بخش دیگری از سخنانش به سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به استان یزد؛ در روز ۱۲ اشاره کرد و افزود: با پیشنهاد استان در شورای فرهنگ عمومی ۱۲ دی  به نام «روز یزد» به ثبت رسید.

او به برخی از دستاورد‌های سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به استان یزد اشاره و خاطرنشان کرد: دستاورد‌های سفر پر خیر و برکت ایشان به استان یزد، در صداوسیما به طور خاص تبیین می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.