مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش در افزایش مشارکت مردم در انتخابات، نقش کلیدی دارد.

رضا رضایی در دیدار فرماندار کرمان با اشاره به نقش کلیدی آموزش و پرورش در افزایش مشارکت مردم در انتخابات به بیانات رهبری مبنی بر اینکه انتخابات پایه تحول است، دلسرد کردن مردم از انتخابات به ضرر کشور است و  راه‌حل مشکلات کشور انتخابات است،  گفت: بیانات مقام معظم رهبری( مدظله العالی)  در خصوص انتخابات، باید چراغ راه تمامی مسئولان و مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تا به امروز در انتخابات‌ مختلف، آموزش و پرورش همواره به عنوان دستگاهی تاثیر گذار، نقش سازنده‌ای در اجرای صحیح و باشکوه انتخابات ایفا کرده است، افزود: آموزش و پرورش، نقش کلیدی و مهمی در آگاهی دادن به مردم برای مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو بر عهده دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: خانواده بزرگ آموزش و پرورش به عنوان بزرگ ترین نهاد اجتماعی دستگاه دولتی و فرهنگیان متعهد و متدین در این دستگاه اجرایی، بیشترین اعضای هیئت اجرایی و نظارتی انتخابات گذشته و پیش رو را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و جامعه بزرگ فرهنگیان، آمادگی لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه همانند سالیان گذشته در استان دارند، گفت: دشمنان با ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه به دنبال کم رنگ کردن انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های رای هستند که در این میان برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، جامعه بزرگ آموزش و پرورش، نقشی مهم و حیاتی دارند.

رضایی برگزاری انتخابات سالم و با شکوه با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را  تضمین کننده نظام و انقلاب و  اقتدار کشور دانست و افزود: باید از فرصت هم‌افزایی خوبی که در دولت مردمی شاهد هستیم، حداکثر استفاده را در برپایی انتخابات باشکوه ببریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.