معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با یادآوری نقش و اهمیت هم فکری و هم اندیشی سازمان‌های مردم نهاد در موضوعات مختلف جامعه گفت : تمام دغدغه ما حل آسیب‌های اجتماعی است که تشکل‌ها در حل آن می‌توانند بسیار موثر عمل کنند.

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در جلسه هم اندیشی سازمان‌های مردم نهاد استان کرمانشاه گفت : در جمهوری اسلامی موضوعات و مسایل حل نشده‌ای در حوزه آسیب‌های اجتماعی وجود دارد که این موضوعات و مسایل اجتماعی همواره مورد تاکید، دقت و پیگیری و اولویت مقام معظم رهبری بوده است تا جایی که ایشان در آخرین دیدار وزیر کشور مهمترین سوالشان شان از وی در حوزه آسیب‌های اجتماعی بود.

وی با بیان اینکه در بحث موضوعات اجتماعی باید این سووال را مطرح کرد که چرا این موضوعات تاکنون حل نشده است افزود: یکی از دلایل مهم آن این است که دولت‌ها خود قصد داشتند موضوعات اجتماعی را سرو سامان دهند که این امر شدنی نیست، زیرا نه با جنس انقلاب اسلامی همخوانی دارد و نه ابزار حل موضوعات اجتماعی و رفع و فتق آن‌ها با کار‌های حاکمیتی و دولتی قابل اجراست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در این حوزه خود مردم و اجتماع که همان حلقه‌های میانی جامعه هستند باید پای کار بیایند و موضوعات اجتماعی را ساماندهی کنند که فضای لازم هم در این زمینه برای فعالیت آن‌ها کاملا وجود دارد.

شعبانی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هر وقت خواسته اند مشکلات جامعه را حل کنند به مردم تکیه کرده و از آن‌ها خواسته اند برای حل آن مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه با تعارف و رودربایستی نمی‌توان موضوعات اجتماعی کرمانشاه را حل کرد گفت: مشکلات فراوان است و نیاز به توان، کار و قدرت زیاد دارد از این رو همه ما فارغ از دیدگاه‌های سیاسی باید دست فعالان این عرصه را می‌بوسیم.

شعبانی تاکید کرد: در همین راستا به ویژه در توزیع اعتبارات تمامی دیدگاه‌های سیاسی کنار گذاشته شده است، زیرا معتقدیم هر مجموعه‌ای که بتواند موضوعات اجتماعی را بهتر حل کنند را باید مورد حمایت قرار داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.