برترین‌های جشنواره مالک اشتر اِشراف فرماندهی تیپ ۴۸ فتح در زمینه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، پشتیبانی و مخابرات تجلیل شدند.

آیت اله حسینی نماینده ولی فقیه در استان امروز دوشنبه چهارم دی در مراسم تجلیل از برترین های جشنواره مالک اشتر اشراف فرماندهی تیپ ۴۸ فتح افزود: رزمندگان تیپ ۴۸ فتح در این چند سال با وجود دور بودن از خانواده و شرایط سخت در مرزها از جمهوری اسلامی دفاع کردند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز همه قدرت ها را به چالش کشانده است، افزود: آمریکا می گوید یک روز ایرانیان از ما می ترسیدند و حالا ما از قدرت ایرانیان می ترسیم.

وی با بیان اینکه فعالیت های جمهوری اسلامی همان رسالتی است که امام زمان(عج) از ما می خواهد، ادامه داد: ما امروز دستورات خداوند متعال را اجرا می کنیم و هیچ هراسی نداریم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح هم با بیان اینکه رزمندگان این تیپ هیچ گاه نگذاشتند جزیره امن جمهوری اسلامی ناامن شود، گفت: این رزمندگان امروز در حوزه ها و عرصه های مختلف در آمادگی کامل برای مقابله با دشمن هستند.

سردار حسن حکمتیان افزود: رزمندگان تیپ ۴۸ فتح نه تنها در جنگ سخت بلکه امروزه در عرصه سازندگی، محرومیت زدایی، کرونا، آتش سوزی، سیل و زلزله آماده خدمت رسانی به مردم بودند و هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.