جانشین فرمانده سپاه فتح گفت: در شب اول شایعه کمبود بنزین در یاسوج سپاه فتح با تمام توان پای کار آمد و تدابیر لازم با تعامل متولیان امر در دستگاه‌های اجرایی اندیشیده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ جهانگیر انصاری در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمدگفت :در تامین 10 میلیون لیتر بنزین مورد نیاز در کهگیلویه وبویراحمدزمینه کمبود بنزین در استان هیچ گونه مشکلی در استان نداریم و سوخت مورد نیاز مردم در جایگاه‌ها تامین و قابل عرضه است.
وی عنوان کرد: مردم نباید به  شایعات کمبود بنزین توجه کنندچرا که تمام تلاش مسئولان استان و نیرو های نظامی این است که نیاز های مردم در اسرع وقت برآورده شود.
انصاری ادامه داد: با وجود برخی ناامنی‌ها در زمینه کمبود بنزین در استان‌های همجوار، الحمدلله در استان هیچگونه مشکلی نداریم. در شب اول شایعه کمبود بنزین در یاسوج سپاه فتح با تمام توان پای کار آمد و با کمک  دستگاه های اجرایی استان توانست با این شایعه ها مقابله کند.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدعنوان کرد: با توجه به تعامل و همکاری‌های انجام شده در طول یک هفته 263 دستگاه تانکر سوخت رسان به میزان 10 میلیون لیتر وارد استان کردیم.
وی تصریح کرد: 115 نفر برای امنیت خودروهای سوخت رسان از مبدا تا مقصد مشخص شد و با صلابت کارمان را جلو بردیم و هیچ گونه مشکلی تا به امروز نداشته یم.
انصاری با بیان اینکه نیروی سواره گشت نیز راه اندازی کردیم، افزود: سیستم ناوگان سوخت رسان سپاه فتح و تیپ 48 را وارد مدار و سوخت رسانی کردیم.
وی با تقدیر از رسانه‌ها و صدا و سیما گفت: اختلاف بین مردم و مسئولان برای دلسردی مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام از سناریوی طرح شده استکبار و دشمن بوده است که باید مدیران با همفکری و برنامه ریزی این موضوع را مدیریت کنند.
انتهای پیام/غ

تامین سوخت در استان

 
برچسب ها: بنزین ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.