ضرورت حمایت از طرح‌های کشت گیاهان دارویی در شهرستان فلارد

نماینده فلارد در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه ریزی و حمایت از طرح‌های کشت گیاهان دارویی در این شهرستان منجر به ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

محمد قنبری با اشاره به لزوم توجه به اشتغال زایی جوانان، اظهار داشت: کمک به ایجاد گلخانه‌ها و اشتغال خرد روستایی و همچنین مساعدت به بخش کشاورزی و دامپروری منجر به مهاجرت معکوس و ماندگار جوانان در روستا‌ها و شهر‌های کوچک می‌شود.

وی افزود: تجهیز بیمارستان فلارد و مساعدت به دانش آموزان نیازمند شهرستان فلارد از ضروریات است.

قنبری موضوع مساعدت به خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان فلارد را مطرح و اضافه کرد: کمک‌های مالی و اجناس جهت ایتام و نیازمندان و تامین جهیزیه نیازمندان با همکاری موسسه خیریه مذکور مورد تقاضا است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به وجود مناطق محروم در شهرستان فلارد، بیان داشت: کمک در ساخت مدارس فرسوده شهرستان فلارد، ساخت و تجهیز زمین ورزشی و اعطای تسهیلات قرض الحسنه با سود کم به کشاورزان خرد و دیم کاران فلارد باید در دستور کار قرار گیرد.

قنبری با اشاره به فراوانی زمین‌های دیم در شهرستان فلارد و عدم تمکن مالی اهالی جهت اجرای طرح ها، گفت: برنامه ریزی و حمایت از طرح‌ها در زمینه کشت گیاهان دارویی در شهرستان فلارد منجر به ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

وی جداسازی اعتبارات شهرستان فلارد و لردگان و احداث چمن مصنوعی در شهرستان فلارد را مطرح کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.