یک رسانه صهیونیستی مدعی شد:

ارتش اسرائیل محل حضور السنوار را می‌داند

یک منبع صهیونیستی مدعی شد ارتش اسرائیل اطلاعاتی در باره محل حضور السنوار دارد.

شبکه رادیویی و تلویزیونی «مکان» رژیم صهیونیستی به ادعای یک منبع امنیتی گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی اطلاعاتی درباره محل حضور یحیی السنوار، رئیس جنبش حماس در نوار غزه دارد.

این شبکه صهیونیستی با اشاره به اینکه ارتش اسرائیل حمله به تأسیسات زیرزمینی در خان یونس را ادامه می‌دهد و تلاش می‌کند کنترل میدانی شهر و جستجوی فشرده تونل‌ها را که معتقد است محل اختفای السنوار است، تکمیل کند، نوشت: در مورد محل اختفای یحیی السنوار باید منتظر بمانیم تا ارتش اسرائیل مخفیگاه زیرزمینی او و همکارانش را محاصره کند که با وجود اسرا و سپر انسانی در نهایت اسرائیل با او وارد مذاکره خواهد شد و یا اینکه منتظر تسلیم شدن رئیس حماس، پس از تکمیل ماموریت نیرو‌های ارتش اسرائیل برای محاصره کامل شهر خان یونس و درهم شکستن تیپ‌های حماس در شهر شویم.

منابع امنیتی همچنین از پیشرفت‌های قابل توجه بر تأسیسات زیرزمینی حماس در نوار غزه خبر دادند، زیرا تخمین زده می‌شود که یحیی السنوار بیشتر منابع شاخه نظامی جنبش حماس را در این منطقه سرمایه‌گذاری کرده است. ساخت فضا‌های زیرزمینی در خان یونس که توسط فرماندهان تیپ مورد استفاده قرار می‌گیرد، بسیار عمیق‌تر و گسترده‌تر از چیزی است که در شمال و مرکز نوار غزه واقع شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه اعلام کرد که یک افسر و دو سرباز در نبرد‌های جنوب نوار غزه کشته و ۴ تن دیگر به شدت مجروح شدند و تعداد تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر به ۴۹۲ نفر رسیده است.

جنگ در نوار غزه در حالی وارد هشتاد و یکمین روز خود شده است که نظامیان اسرائیلی همچنان به بمباران شهر‌ها و استان‌های شمال و جنوب نوار غزه، در بحبوحه درگیری‌های خشونت آمیز و ترس بین المللی از تشدید فاجعه انسانی ادامه می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار