السنوار: نیرو‌های اسرائیل در حال خرد شدن هستند

رئیس جنبش حماس در غزه نوید درهم شکستن و خرد شدن نظامیان اسرائیلی در نوار غزه را داد.

یحیی السنوار، رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه امروز دوشنبه گفت که این جنبش نظامی در حال درهم شکستن و خرد کردن نظامیان اسرائیلی در نوار غزه است.

به گزارش تله تریدر، السنوار گفت: گردان‌های القسام (شاخه نظامی حماس) ارتش اسرائیل را در هم شکسته و به راه شکستن (خرد کردن) آن ادامه می‌دهند و تسلیم شرایط اشغالگر نمی‌شوند. وی افزود که حداقل ۵۰۰۰ سرباز اسرائیلی از ۷ اکتبر هدف حمله قرار گرفته و یک سوم آن‌ها به هلاکت رسیده‌اند.

علاوه بر این، السنوار با تاکید بر اینکه حماس تسلیم نخواهد شد، گفت که حماس «در حال نبردی شدید، خشونت آمیز و بی‌سابقه علیه نیرو‌های اشغالگر اسرائیل است.»

پیش از این یکی از جاسوسان رژیم صهیونیستی که پیشتر سنوار را شکنجه کرده بود می‌گوید، رهبر حماس در غزه فردی استوار، تحصیل کرده، کاریزماتیک، باهوش و نترس است.

هشتاد روز از جنگ خونین غزه می‌گذرد. طی این مدت به جز یک بازه ۷ روزه که آتش بس موقت میان طرفین اجرایی و تبادل اسرا انجام شد، رژیم صهیونیستی به صورت دائمی اقدام به بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیرنظامیان کرده است. جان باختن ۲۰ اسیر صهیونیست در بند حماس در حملات اسرائیل فشار‌ها بر این رژیم به منظور مذاکره برای تبادل اسرا را تشدید کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار