شیبانی:

محرومیت زدایی و توسعه روستا‌های پیرامون شیراز اولویت اساسی است

فرماندار شیراز با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و توسعه روستا‌های پیرامون شیراز یک اولویت اساسی است، گفت: توجه و رسیدگی به قشر محروم جامعه یکی از بزرگترین ثمرات انقلاب اسلامی است.

لطف‌الله شیبانی در حاشیه بازدید و دیدار با اهالی روستای بهاران شیراز اظهار کرد: محرومیت‌زدایی و توسعه روستا‌های پیرامون شیراز کاری ارزشمند و یک اولویت اساسی است که با مشارکت بنیاد مسکن اجرایی شده است.

فرماندار شیراز با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و توسعه بنیاد مسکن در مناطق روستایی افزود: توجه و رسیدگی به قشر محروم جامعه یکی از بزرگترین ثمرات انقلاب اسلامی است.

او ادامه داد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و همراهی ملت قهرمان برای حمایت از محرومان و محرومیت‌زدایی در کشور شکل گرفت.

شیبانی تصریح کرد: یکی از دستاورد‌های ارزشمند و اثربخش این انقلاب زدودن فقر از چهره جامعه و محرومان بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل نهاد بنیاد مسکن با همین هدف تشکیل شد.

فرماندار شیراز یادآور شد: امروز با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب این تشکیلات با حمایت‌های مسئولان و مردم عزیز خدمات خوبی را در سر فصل‌های مختلف و متنوع ارائه کرده و کارنامه درخشانی از خود برجا گذاشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار