رونمایی از تندیس ۲ نیکوکار عرصه سلامت در شیراز

در آئینی با حضور استاندار فارس، از تندیس مرحوم «محمداسماعیل امتیاز» و بانو «پروین بنان»، دو تن از خیرین عرصه سلامت استان، در بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی، رونمایی شد.

طی مراسمی با حضور محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، لطف اله شیبانی فرماندار شیراز و محمود نجابت مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تندیس مرحوم «محمداسماعیل امتیاز» و بانو «پروین بنان»، دو نیکوکار بزرگ عرصه سلامت استان، رونمایی شد.

رئیس بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی در این آئین گفت: کار ساخت بیمارستان امتیاز با هدف کمک به بیماران حوادث (تروما) و اجرای وصیت نامه حاج «محمداسماعیل امتیاز» و با تلاش‌های فراوان بانو «پروین بنان» و فرزند او، «عباس امتیاز»، به همت مجمع خیرین تامین سلامت و «لطف الله شیبانی» فرماندار شیراز، از سال ۱۳۷۹ آغاز و از شهریور ۱۳۸۷ وارد چرخه خدمت رسانی به بیماران شد.

شهرام بلند پرواز افزود: حاج «محمداسماعیل امتیاز» انسانی خیر و نیکوکار بود که عمر خود را صرف کمک به مستمندان و خانواده‌های نیازمند کرد و بانو «پروین بنان» نیز به اتفاق فرزند خود «عباس امتیاز»، با تلاش برای تحقق وصیت مرحوم امتیاز، همه همت خود را برای تاسیس بیمارستان و خدمت به بیماران بی بضاعت و نیازمندان به کار بست.

بانوی نیک اندیش «پروین بنان» و دکتر «علی اکبر رامجردی» مدیر مجمع خیرین تامین سلامت و جمعی از اساتید و کارکنان بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی، دیگر اعضای این نشست بودند. 

بیمارستان حاج محمد اسماعیل امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی شیراز تنها مرکز مجهز ترومای جنوب کشور است که علاوه بر استان فارس، پذیرای بیماران استان‌های جنوبی کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار